Sommarbild och mera bak

Morotskakan är klar! Bara resten kvar..
En kul grej.. Nu på kvällen så frågade Robin mig när Johnny vaknade i morse, mitt svar blev typ så här: hm, efter sex för Nyhetsmorgon hade börjat, och innnan sju, för vi såg kvart över sju listan tillsammans..
Nyhetsmorgon, ni gör vår morgon!
 
Frukost på Bettans (Lokalt café) med Mamma, sen handlade jag bakgrejer innan vi hämtade upp Mia. Sen hem och baka morotskaka, och den blev såååå god!
Fick hjälp av Sanna att klippa ner Kingen på em, och hon godkännde också morotskakan! (och Tussen tog och mumsade upp smulorna från plåten..) Nåväl, Nu tar jag det lungt framför brasan med Tussen som sällskap! Ska snart krypa ner i sängen och fundera vidare på den där tårtan, alltså jag har en plan, tror jag... men lite prestationsångest finns det allt!
En sommarbild får pigga upp den gåra måndagen!
 
/Sandra
 

Kommentarer
Postat av: LIENE

Egenbakad morotskaka är bäst!

Svar: Ja men eller hur! Finns väl lika många morotskakerecept som människor dock ;)
Sandra

2014-04-07 @ 21:15:10 // URL: http://lifefromwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0