sommar

ligger ute på gräsmattan,solar och smider planer! ja ni läste rätt, jag solar!! kommer inte bli värst brun,så jag ser det mer som avkoppling!
Johnny sover i vagnen,för när han va vaken kunde man inte ligga still och sola.. fullt ös här ute! springer med "läragåvagnen" och plockar bellis (en liten söt blomma som många ser som ogräs) livet på landet har sin charm!

alla kalla vinterdagar då man behövde skotta och elda har sin charm! sommaren är oslagbar, ja jag anser att de är sommar nu! första doppet är taget av min far och nyttan å jag solar så de är sommar nu!




/sandra

Kommentarer
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Ja de har verkligen varit skönt väder nu de senaste dagarna :)

Svar: Helt underbart!
Sandra

2014-04-21 @ 19:45:51 // URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0