Matfråga

"REDAN TISDAG" Efter som att Pappan i huset var ledig i måndags så känns den här veckan extra kort! Pluss att han kommer hem tidigt på Fredag! Hur mycket vi än bråkar och är irriterade på varandra så älskar vi varandra endå! (MEN ibland börjar man fundera, haha!) Så skönt och kul att kunna göra saker tillsammans.
 
Jag och Johnny har varit in till öppnaförskolan och lekt, när vi åkte hem somnade han skönt i bilen, och sover ännu (snart 2 timmar) Jag har käkat lunch, och slösurfat! När Johnny vaknar ska han få lunch innan vi tar en promenad i solen med Kingen. Ikväll tror jag att det blir lungt!
 
Igår kom en viktig fråg upp här hemma hos oss!
Är tacos vintermat? (alltså bäst att äta på vintern) eller sommarmat?
 
/Sandra
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tror att vi iallafall äter mer tacos på vintern än på sommaren. Vi har ju tacos som fredagsmys-mat, men på sommaren blir det mer grillat när man vill lyxa till det lite. Men jag kan nog inte säga att vi aldrig äter tacos på sommaren, för det händer säkert, men inte lika ofta. Och sen är det ju inte så att vi aldrig grillar på vintern heller, för nog händer det att jag skickar ut karln i kylan att tända grillen om jag är sugen ;-)

Svar: Tacos känns mera som en sitta inne och mysa mat för mig :) Och grilla kan man göra året runt ;)
Sandra

2014-04-22 @ 17:28:16 // URL: http://hemtillfamiljenleven.wordpress.com/
Postat av: LIENE

Tack så mycket :D Roligt du tycker det.

Man kan ju älska varandra fast man bråkar ofta.

Svar: Ja visst är det så! klart alla har olika åsikter :)
Sandra

2014-04-23 @ 13:58:27 // URL: http://lifefromwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0