Nytt!

Tror jag gillar Röd/svart.. de mesta vi har är de.. och idag kom den här skönheten till oss!
Kunde inte låta bli den! Passar alldeles utmärkt i vagen.
 
Vad gör ni på en lördagsskväll? när alla andra(Läs barnlösa människor och evt. någon idiot som lämnat bort barnen för att festa) är ute och super..
Antingen är jag hos någon kompis med Johnny, eller så är vi hemme och myser. När han har somat brukar jag ta det lungt framför dator/tv eller pyssla med något.. Pyssla kan vara allt ifrån att hänga tvätt,städa köket till att sy eller baka!)
 Idag skulle jag sytt en sak(Hemligt än så länge..Ni kommer få se inom en frammtid!) Men fick problem med trådhelvetet... så får fortsätta i morgon! Dock är alla mått klara, så i morgon går det undan!
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0