Mina fina!

Du är så underbart snäll med Johnny! Du tillåter att han tar dina saker,klappar lite hårt ibland, och tacklar dig när han är i hoppgungan.. Ni ligger och gosar, du ligger alltid berdvid honom och vaktar han i vagnen. När Johnny övar på att krypa är du med och håller koll. Det gör mig stolt
Tidigare i veckan..
Jag låg på golvet och viftade med en färgglad raggsocka för att få johnnys uppmärksamhet när han va i "gå stolen", Kingen ligger bredvid johnny, (Tänk er en startlinje) Kingen kollar på sockan,johnny,mig och åter igen sockan. Johnny drar iväg.. Precis när han ska ta den, kommer kingen och tar den precis framför ögonen på J. Krokodiltårar och en förskräkt hund blev resultatet!(Men sockan fick johnny och kingen fick en av sina leksaker, så det gick bra tillslut!)
 
KÄRLEK
blir varm i hjärtat varje gång jag ser sånt här! <3
 
/Sandra
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Två trötta KOMPISAR:)

2013-10-15 @ 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0