Mikael!

lite mer än 2 år har gått sen du lämnade oss! och saknar dig som tusan.. Minns det så väl, fick ett samtal av M. han sa rakt ut att: Mikael är död! Nä, lägg av du skojar fick han till svar.. Nää, de är sant! också berättade han hela händelsen. Den där halkan i ett möte med en lastbil tog ditt liv. Bara 21 år och livet framför sig! Ett snabt slut på ett ofrivilligt sätt, 2 dagar innan olyckan pratade vi.. så mycket på gång, alla planer du hade, det fick ett sånt plötsligt slut! Saknar dig min fina vän..
Alla ni som vistas i trafiken, gör mig en tjänst! Snälla..
KÖR FÖRSIKTIGT, olyckan är lätt framme nu när det börjar bli halt... Risken är väl kankse lite större nu. Så tänk 1 gång extra innan ni kör.. Jag vill inte förlora någon mer, och förresten så vill väl ingen förlora någon!
 
Artikeln om Mikael och olyckan finns här på aftonbladets hemsida.. det gör ont att läsa den, fast det gått lite mer än två år! Kan inte släppa dig helt. Vila i Frid, ikväll tänder jag ett ljus för dig! Kärlek och respekt
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0