Julpyssel, allahelgona och lite funderingar

Snart är det Advent,lucia och jul! Pyssla massor och baka lussebullar,pepparkakor och godis.. längar som tusan! Åh, all julmat.. Mums! (Åh, nu blev jag hungrig också!) Har laddat upp med en massa pysselidéer, så i år satsar vi ordentligt. Känns roligare nu när man har barn, även fast han är liten så känns de mysigare!
Vad ska ni pyssla med till Jul?
Får väl kanske lugna mig lite med julpysslet... Allahelgona först, inget vi "firar" jag tänder oftast lite extra ljus och åker till graven och lägger blommor och ljus! En sväng till tierp är givet! Morfar ska också ha ljus.. önskar jag kunde åka till Mickes grav med.. men ca 65 mil enkel resa är lite saftigt! Men en dag så.. (Eller ska jag va ärlig, vet inte vart du är begraven, har du grav eller har du minneslund?)
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0