Gravida ideér !

3 dagar före bf. så fick jag lite panik! Klippa tånaglar och måla dom var det som gjorde mig så upprörd. Och ni ska inte tro de va lätt att fixa det. Tånaglarna lyckades jag klippa, högröd i ansiktet och andnöd, men annars gick de bra. Gav mig aldrig på att försöka måla, men min lillasyster fick göra det. För man kan ju inte åka till förlossningen utan att fixa tånaglarna!?!? Fingernaglarna blev det aldrig någon panik med, men där ska ju inte barnmorskan glo så mycket heller!
 
Vilka knäppa idéer man kan få! och ännu värre va väl; "man måsta ju förihelvete raka benen och övriga kroppsdelar!" lättare sagt än gjort, balansera i ett badkar med en rakhyvel och väääääldigt gravid! FUCK MARATOLÖPARE! Jösses vilken cirkus.. (Kan medela att det gick bra!) På slutet var det kämpigt att bara komma i badkaret kan jag medela, va livrädd för att halka, och med lite foglossning på de! -Som att besiga mount everest!
Av någon underlig anledning kom jag i badkaret samma dag som vi åkte in till förlossningen,och det gick "smidigt" Jag tänkte att jag tar en dusch och vilar innan jag ringer för annars säger dom bara "Ta en dusch,vila och återkom!"
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0