dubbelt upp

Hur vagnstokig blir man inte av att ha barn? När man möter någon på stan så kollar man vad för vagn dom har! VM i nörderi om ni frågar mig..(Ja, jag kollar jag me!)
 
Man läser om vissa eller träffar folk som har 3-4 vagnar till 1 barn!!  men hur kommer det sig att man vill ha många? Missnöjd med den man har? eller en status fråga? 
Att ha en ny vagn och en begagnad kan jag förstå.. om man vill ha den begagnade som extravagn tex. i graget,i skogen eller hos någon farmor/mormor! men att ha 3-4 nya vagnar bara för att det är kul, de förstår jag inte.. ganska så dyrt.. Vi har en ny vagn och sen en begagnad på ingång, bara för att vi ska ha en extra hos Johnnys mormor..
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0