Det gick till slut!

När vi åkte och hämtade Tussen så kom hon från ett hem med barn hundar och nån fågel.. så en härdad dam visade det sig vara! Det första Kingen gör när dom får hälsa geom den mjuka buren är att hoppa på den och morra åt Tussen. Tok katten skakar av sig händelsen och går fram för att hälsa.. Kingen visste inte hur han skulle bete sig mot en katt! Dom första dagarna hade vi kompostgaller överallt för att kingen inte skulle äta upp Tussen (Jo han ville de!!)
 
Men den lilla kaxiga katten gick igenom gallret och fram till kingen ett antal gånger, och tillslut så gav kingen upp mordförsöken! Dom är nu mera bästa vänner! -Jag kan erkänna att jag var emot att ha en katt, men nu gillar jag henne! DOCK ska folk ha jääävligt klart för sig att jag fortfarande inte vill ha katt, och det är min sambos katt.. meeen, hon är ju söööt! och hon ser mig som ledare, konstigt nog! Vill hon ha mig som ledare, så får hon det.
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0