Bra att ha

Efter som att det är mörkt nu så är reflexer verkligen i hög tid att använda! (Hoppas ni gör de) Jag är sjukt nogamed det! Vet själv hur arg jag blir på folk utan reflex när man är ute och kör bil! Skulle vilja stanna och slå upp dörrn på folk utan reflex! Livsfarligt ju... När man va 15 brydde man sig inte, men nu som mamma är man ju nojigare än nojigast! Eller kanske ska tillägga att jag varit noga med reflex ganska länge, mycket på grund av Kingen och Hästarna..
Men till barnvagn tycker jag det är extra viktigt, man har ju sitt allt där i! Skulle det hända något för att man inte har reflex skulle man ju ALDRIG förlåta sig själv förtusan!
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0