BakaBaka

Blev ingen bil igår, men vi letar vidare!
Vi fick ett spännande samtal av veterinären... Tussen är en kille! (Så kan det gå!) Kastreringen gick bra, och tussen är på benen nu! Full fart med tratten på! Äter och allt funkar som det ska. Dock är det lite svårt att hålla Tussen borta från kingen och Johnny.. är rädd att någon av dom ska råka ta tussen på såret! När vi inte kan ha 100% koll får Tussen vara i badrummet och ta det lungt! Men våran största utmaning nu är att lära oss att säga han istället för hon om Tussen..
 
Nu på morgonen kastade jag ihop min livs första rulltårta! Den blev god och fin.. Nästa gång ska jag avancera lite och göra någon ballara röra invändigt.. Idag blev det bara jordgubbsylt (Äppelmosen jag skulle haft i hade möglat) men gott endå!
Receptet jag använde var ifrån Sju sorters kakor (här skrev jag om den boken i ett blogginlägg)
/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0