Höstig höst tillbaka!

Hösten har återvänt kan man säga... Regn,lera och blåsigt! Hua.. Jag som trodde vi skulle slippa den "höstiga hösten" Men nu är den här, och bara att gilla läget! Regnskyddet till vagnen används flitigt.. parraply till mig också! Tror jag måste införskaffa mig nya gummistövlar! Kingen kanske får nytt regntäcke me, får se hur det blir! Det är ju absolut inget fel på det röda vi har.. Men såg att Hööks hade ett superfint mörkblått!
 
Nu ska ni inte tro att min pudel är en PUDEL för att han har täcke..regntäcke använnder jag ibland för att jag är bekväm av mig. Ska vi tex. åka bil och ska ut med kingen innan så tar jag på tecke för att slippa blöta ner hela bilen. Sen har vi ett fleastäcke som används om Kingen måste ligga i bilen efter de att vi har sprungit oss varma i skogen. och 1 täcke till! Vintertäcket! Fick införskaffas förra året, jag var höggravid och orkade bara inte borsta all päls så klippte ner stackarn mitt i vintern! Då blev de raka vägen till uppsala och köpa vintertäcke!
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0