good feeling!

"Oh, oh, oh, oh, oh, sometimes I get a good feeling, yeah
I get a feeling that I never never never never had before, no no
I get a good feeling, yeah
Oh oh, sometimes I get a good feeling, yeah
I get a feeling that I never never never never had before, no no
I get a good feeling, yeah"
 
Precis så skulle man kunna säga!(Sjunga)
Igår startade jag morgonen med promenad och glögg med grannen! Sen kollade jag igenom mitt "lilla" paket från jollyroom, så fint allt kommer bli i Johnnys rum. Hade tänkt tapetsera igår, men ridningen stoppade de. Kanske att jag gör det ikväll? får se vilket humör Johnny är på!
Julen är på ingång! Och jag har renast frysen på "vanliga bullar" så att alla lussebullar får plats!
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0