Varför just jag?!

skrev i ett tidigare inlägg att jag aldrig kollar priserna på kläder åt Johnny... men okej, nu har jag faktiskt gjort de!
Satt och slösurfade och hittade lite fina Bodys och Bodysuits "La dom i korgen" men efter typ 3 plagg och 2339 kr senare så rensade jag korgen och tänkte; Nää! någon måtta får det va! Det var egentligen inga speciella kläder, bara vanliga basplagg från Ralph Lauren och Hugo Boss... Kollade inte priset innan ja la i korgen, men det mesta jag tycker är fint är dyrt, dyr smak med andra ord?
 
Vi har 1 skjorta av märket Tommy Hilfiger åt Johnny, superfin! Men den hann vi bara ha typ 2 gånger innan han växte ur den.. Det är ju nackdelen, dom små liven växer så fort! (Eller så är mamman seg på att använda alla kläder, ja menar.. en skjorta är inget man har dagligen!) (Vet faktisk inte som jag skulle sätta på Johnny en Tommy Hilfiger skjorta när man "bara" ska vara på dagis!)
 
 
/Sandra
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0