Julkalendern 2013

...Verkar vara bra!
I helgen kollade vi lite på den och båda gillar den, ja alltså jag och robin! Så det finns hopp om framtiden hörrni!
 
Först kollade jag lite och insåg att både Fredde Granberg OCH Björn Gustafsson var med, kan det bli annat än bra? Ni som sett Ronny och Ragger förstår vad jag menar med Fredde Granberg, och Björn Gustafsson är ju bara för söt! Så kanske att man tar och kollar lite mer, beror ju på tiden de där.. Nu förtiden så "råkar" man bara kolla på tv (undantag med Bonde söker fru!) De där med Tvtablå är en tid för länge sen när man har barn..
 
Tacka vet jag Playkaneler, alla föräldrars räddning och pensionärernas tidsfördriv.
Det enda man kollar slaviskt på är ju typ Nyhetsmorgon på Tv4, samtidigt som man hinkar kaffe och den lilla leker vilt i något skåp eller jagar katten! Underbara tidiga mornar
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0