Julkalender 1993-2002

Årets julkalender är i full gång! Och jag har inte kollat ett enda avsnitt... Brukar iallafall se några avsnnitt bara för sakens skull, men nä.. inte i år. Har hört både bra och dåligt om årets, kanske ska kolla endå och bilda mig en egen uppfattning.. Nå väl! Några andra godingar som jag gillar lite exra är inga mindre än..
Ska väl tillägga att Petson och Findus - Tomtemaskinen som sändes 1993 var något jag kollade en inspelad variant av.. Tror jag hade något spel om det också! Övriga kalendrar minns jag från Tv, sen har vi (hos min mamma) alla på VHS (ett sånt där stort svart band ni vet...tror inte vi har en vhs spelare nu mera)
Men visst var det bättre förr? Jag törs nog påstå det, iallafall när det gäller julkalendrar som visas på tv.
Hoppas att Julkalendern blir bättre tills det att Johnny vill kolla! Vill ju inte att han ska behöva "se massa strunt"
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0