Granjakt

i måndags var jag och mamma till Östhammar (Handlade 2 julklappar och lite annat!) Då möts vi av detta...
Snacka om att inte skämmas över att man hämtat sin gran i skogen, förmodligen stulen me.. Hur gör ni med gran? Plast,köpt äkta gran, eller ärligt stulen äkta gran? alternativen är många, tror dom flesta tar sina Granar..
 
Förra året när jag skulle ta gran var jag väldigt gravid, det var extremt mycket snö och det var allmänt jobbigt! Kan säga att det var lätt som en plätt att ta gran i år, barnvagn och hund som fick springa löst ! Rena drömmen när man ska ta en gran.. Dock tog jag typ den största granen i hela skogen! Robins komentar när han såg den var, Men vad i helvete! ska vi behöva höja taket!? Haha, den var fin. Iallafall i skogen.. MEN en sak ska ni ha klart för er, granen kläs kvällen innan julafton här och inget annat. Punkt Slut
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Elin kusin

Vit plast gran😊 sedan 4år! Tröttnade på barr och leta efter en fin! Är väldigt kräsen när det gäller granens utseende :) hihi

Svar: Haha, ja så kan man göra! Men jag tror våran blir bra i år alltså! ;)
Sandra

2013-12-18 @ 13:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0