3e advent

Julen närmar sig verkligen, men min julkännsla försvann nog med snön!? Så om någon hittar den kan ni väl höra av er! Snart dags att fixa julgranen, men hos oss tar man in granen dagen innan julafton och klär den på kvällen. Men det verkar som att nästan ALLA har klätt sina granar! Jaja, tur vi är olika.
I år firas julen hos oss med Johnnys morfar med familj och hans farmor och farfar! Kommer bli så mysigt. Första julen som mamma, helt otroligt, kan inte förstå riktigt ännu.
Våran adventsljusstake, inköpt på Thuns och pyntad av mig.. dock har någon flyttat runt svamparna ser jag nu.
Och något som är extremt bra med julen är att Robin och jag kommer vara hemma tillsammans i 2 veckor, såå skönt!
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0