1a Advet!

Lucia och julsånger i all ära!
Nu "övar vi" (alla mammor och pappor) på öppnaförskolan till julavslutningen.. ett gäng julsånger, ganska klassiska Typ: En sockerbagare,Luciasång, Tipptapp mfl.
En av låtarna är mössens julafton, en fin bit som bland annat sjungs i en av Astridlindgrens Pippi filmer.. Men jag har lite svårt att sjunga den! (WTF, VARFÖR?!?) Jo så här är de... Kolla på de här lilla klippet så förstår ni. Speciellt vid 1,15 sek. och frammåt..
Ja, vad säger man? Kurt Olsson i trikå som sprätter runt och sjunger Mössens julafton! Det kan ju vara jag som har dålig humor, jag vet inte?!? Jag tycker det är dödligt kul!!
 
1.a Advet hörrni! Tänd ett ljus (glöm inte blås ut!!) och ha det extra mysigt!!
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0