Studenten och glädje

Studenten igår gick superbra! Jag och Johnny var upp till bruks och kollade när studenterna släpptes ut, man blev ju lite nostalgisk. haha, det var ju "nyss jag själv sprang ut"... Efter utspringet åkte vi hem och sov en sväng, sen åkte vi till Mottagningen där trevligt sällskap och god mat väntades.
Jag och Johnny smet iväg en stund för att fira min vän som fyller 25! Hennes lilla son som också fyllt 1 år blev också firad. Mycket bus blev det.. Så gårdagen var trevlig som tusan!
 
Igår hade jag e svart klänning med en vit kofta till, samt klackskor.. Herregud! Minns inte när jag hade det sist.. Men jag kännde mig väldigt fin, klänning borde man ha oftare! På tal om ofta... ikväll jag jag bära kläning igen, jag och en underbar brud (min bästa barndomskompis) ska ut på äventyr, precis som förr!
Men först ska jag spendera dagen med min underbara unge, vi ska leka i sandlådan och kanske åka ner till havet en sväng. Just precis nu sitter jag med ansiktsmask och bra musik!
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0