flytta, Hus och åsikter

Hur ska jag förklara det här nu då?
Jag har hittat ett hus JAG VILL HA! såå underbart och all potenial, ni ska bara veta hur tankegångarna går i mitt huvud nu.. Kommer garanterat få sova på soffan i natt, haha!
Nåväl, vad är väl en bal på slottet?
 
Nu kommer jag få höra att jag "borde vara nöjd med vad jag har", "Lägg av, du har de så fint", "Du kan ju inte flytta igen" ... ja men vad bra att allmänheten är nöjd med mitt hus, och tycker att det är fint. Är glad att folk tycker jag flyttat klart, antar att dom då vill ha mig kvar här.... (Men hur kan 10 gåner vara för mycket?, kan skylla lite på att jag har skilda föräldrar så dom "orsakade 4 flyttar" )
 
Nu kommer inte jag ha råd med mitt drömhus, men Drömma går ju! Så ni slipper mig inte här på en stund..
 Flyttkartonger har varit mig varmt om hjärtat ett antal gånger.. flyttkaos var jag bra på, sanningen är den att sista gången jag flyttade så blev det aldrig kaos. Allt var organiserat och välplanerat, man blir väl bättre med tiden? Övning ger färdighet! så kanske dags att jag startar en flyttfirma, vad tror ni?
 
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0