Cykeltur!

Igår eftermiddag kom Sommarkläderna! Dom blir bra,nu väntar vi bara på lite varma vindar.
Ja här sitter jag och väntar på första maskinen tvätt, och klockan är strax efter 7, sen får vi se vad dagen bjuder på!
 
Igår kväll så åkte vi in och käkade glass och lekte lite i lekparken med M. och hennes dotter, vi kom inte hem förens vid 20, och då passade jag på att måla lite mer på kabeltrumman.. Fick hjälp av liten också.
På kvällen efter 21 drog jag en tur med cykeln, så skönt med ljusa kvällar. Höll först på att krocka med ett rådjurs kid, stannade för att kolla på den lilla söta, men då kom mamma rådjur(eller vad heter de? inte bock och inte kviga...) Hon kollade argt på mig, så jag drog mig tillbaka. ungefär 500m bort satt en katt (den katten möter jag ALLTID där) jag och katten höll på att bli översprugna av ett rådjur IGEN! Katten såg väldigt oförstående ut, förresten vart vi nog lika förvånade!
 
När jag passerat dom läskiga nyfikna kossorna så möter jag en dam, vi har också mötts innan! Vi byter några ord, när jag ska cykla därifrån så säger hon: Du vet väl om att du är söt va?
Tror jag cyklade hem med största leendet i världen! Tänk att en "främmande" kan få en att bli så glad.. Så mer fina komentarer åt alla ni möter tycker jag.
 
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0