Krogen baby,Krogen!

Ibland har jag fått frågan, men saknar du inte att ta en krogrunda och sen en efterfest hos någon random för att sen ta morgonbussen hem igen, lite lätt sliten med en burgare i handen?!Svar nej!
 
Alltså det vilda kroglivet var väl kul i några månader, men sen lessande jag. Dels skaffade jag Kingen(i oktober) samma år som jag fyllde 18, så då blev det typ ingen krogrunda efter det. eller jo, 1 runda "minns" jag..Sen jobbade jag helger på Ica för att få ekonomin att gå ihop. Men sen så blev det väl någon hemmafest ibland, men inget riktigt härj.. Och det där krogenhärjet var inget för mig helt enkelt. och nu när man har barn så längtar man bara hem (Iallafall jag)
 
Och om man nu mot all förmodan skulle dra en krogrunda så kommer ju inte den lilla arvsmassan INTE respektera att du vill sova längere dagen efter, så det är nog inte ens en bra idé..
Men krogen hade sin charm.. iallafall ihop med min vapendragare C. Vilka kvällar baby! Blir nostalgisg när jag tänker på dom.. inte för att jag minns så vansinigt mycket men endå. Det hade sin charm!
/Sandra
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0