Våren på ingång?

Jag längtar efter våren och sommaren! och igår känndes det som att den var på G.. fick se asfalt och hörde en och annan fågel som "sjöng" Så glad man blev då!
 
Vill köra igång ute med trädgården, och jag vill kunna hänga på altanen och allt det där! Ska köpa mig en cykel till våren, för min gammel är inte helt ok att ha barnsadel på, så får väl bli en tur till biltema..Jag och Johnny ska cykla iväg och bada i sommar! Så härligt att cykla och bara kolla runt, det är avslappnande tycker jag!
 
Semesterplanerna är inte smidda riktigt ännu, men vi får väl se vad det blir!
Förra sommaren va vi hos Pappa och "Plastis" på ön i 1 vecka, det va mysigt! Sen spenderade vi typ hela sommaren i skuggan på altanen, och några dagsturer gjorde vi också. Bland annat till Norrtälje för att kolla på jänkare!
Vad gör ni på er semester ?
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0