Stora killen

 
Igår fick Johnys säng flytta till hans rum! Så inatt var första natten i eget rum, och det gick utmärk! Sov hela natten och var nöjd i morse. Jag var lite orolig ifall johnny skulle käna sig orolig, men nej då! Han sov så sött.
Däremot så sov inte jag lika bra, va lite rädd för att jag inte skulle höra när han vaknade, (Ja, vi har en babywatch..) Men i natt sover nog mamman bättre!
 
I morse gick vi upp, åt välling, lekte och sen grötfrukost innan vi drog iväg till simmhallen och badade! Också det är förstra gången i stor pool! Han tyckte väl det var helt ok, blir nog roligare nästa gång, för då ska jag se till att han är pigg, nu blev det bad i bästa sovtiden!
 
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0