Soffan!

Ni som varit nyfikna på vad vi gjorde på äventyret, håll i hatten! För här kommer det bild och text...(Trummvirveeeel)
Vi var iväg och köpte en gammal kökssoffa! (som man kan ha som säng)
Bilderna är lite dåliga då soffan stod i ett förråd, men jag ska ta ordentliga bilder sen när jag gjort i ordning den!
Vi chansade och åkte, 1800kr och bara några km bort. Ett kap om ni frågar mig!
Vi körde vilse, körde fast, mötte polisen(i skogen!) Men tillslut kom vi fram, och det var bara lasta på och fara hem! Nu står den på övervåningen i väntan på att jag ska ta mig i kragen och gå lös med penseln.. Kommer bli så fint i köket! Och köksbordet ska också få sig en omgång nu.. det här får lixom bli lite "nytt" i väntan på att vi ska göra om köket.. Men med soffan och "nya bordet" på plats så får köksrenoveringen mer än gärna ta lååååång tid på sig! vill först ha klart övervåningen,staketet ute, och vårat sovrum!
-Det kliar i mina skaparhänder just nu, kanske att jag sätter tänderna i soffan redan ikväll!?!
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0