sjukstuga

Tussen och jag har kollat på film och sovit hela dagen.. Johnny och Kingen får va hos min mamma så att jag får kräkas i fred.. hua!
Men nu känns det nästan bättre 0,5 dl Nyponsoppa på 2 timmar, -en sked i taget!-
 
hur som helst så hoppas jag att Johnny klarar sig från det här! Håller tummar och tår för att det ska gå bra, jag klarar av det här, men för dom små liven är det värre..
 Får väl dejta en hink en stund och sen testa ta en sked nyponsoppa till! Är galet törstig, men törs inte dricka..
 
Bara en massa svammel från en hängig mamma.. Tur att Mormor kan ta lilla Johnny och busiga Kingen! Fick precis en lägesrapport, och dom är de full fart på!
 Snart är det dags att göra inbjudingskorten till Johnnys 1årsdag...(TIDEN GÅR FORT) eller ska man köpa färdiga ? Får väl ligga här och fundera på det...
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0