Miljöombyte

Igår va jag "hem till bruket" och hälsade på Farmor och farfar, samt tog en promenad i dom finare områdena! Så lungt och fridfullt dagtid! Vårkänslor och den fina miljön vid herrgården! -Det är terapi för själen!- Johnny somnade snabbt i vagen, så jag och kingen fick "gå själva" Strosade runt och kollade in alla fina gammla hus. Skönt med miljöombyte! Det gråa huset på bilden var ett Fritids när jag va liten, och den är det lite av Gammeltammen,Kyrkan och Herrgården på den översta bilden!
 
 
Mata Kingen är alltid kul! jag filmade dom här två sötnosarna.. jag gav johnny en sked med mat, och han gav sin
sked till kingen! jag har sagt det förr och säger det igen.. ÄKTA KÄRLEK! <3
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. jo men det skulle ju kanske faktiskt kunna vara något!! Men då får man göra det ännu lite stadigare kanske :)

Svar: Ja absolut! Men en ganska bra grundidé ;)
Sandra

2014-02-07 @ 08:17:47 // URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0