Kungligt!

För er som inte vill ha skryt kan sluta läsa nu....
 
I går skulle jag iväg och öppna danslokalen, så för att allt skulle gå smidigt så hade jag maten (som jag inte ens äter!) klar till de att Johnnys pappa kom hem.. Ja alltså, Pannkakor.. Men inte nog med det, på dagen gjorde jag 2 satser bullar (kanel och vanilj) sen stå färdig med mat, Pannkakor till R. och ärtsoppa till mig. Hur snällt är inte det av mig då? Och jag måste säga att jag är grymm på att steka pannkakor, jäklar så bra det blev! Smakade lite och helt okej faktiskt... Måste vara för att det var jag som gjorde dom ;)
 
Kan tänka mig att man kanske får steka pannkakor i mängder när Johnny blir större, eller så blir han som mig och ratar det!
 
Nu ska jag börja fixa min frukost och äta innan Lilla J vaknar, ska försöka hinna klä på mig ordentliga lek kläder också! För idag blir det Leos Lekland, (wiiihoo, tror mamman är gladare än barnet!) Vi blir ett gäng på 5 vuxna och 3 barn, Liiite ojämn fördelning kanske? väskan packade jag igår, och nu är det bara jag och Johnny som ska in i bilen.
/Sandra
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag trodde att alla barn tyckte om pannkakor, men ingen av mina tre gillar det. och de tycker inte om sylt heller så pannkakor är helt uteslutet från vår matsedel... :-P

Svar: Åh, äntligen fler än jag som inte gillar de! Trodde jag va ensam ;)
Sandra

2014-02-20 @ 06:46:45 // URL: http://hemtillfamiljenleven.wordpress.com/
Postat av: MORMOR

bra jobbat:)

2014-02-20 @ 20:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0