Hej Fredag!

Om jag nu mot all förmodan skulle vilja äte godis i helgen så vill jag bara "varna för dessa rariteter"
Kännde att smilgroparna fick jobba när jag såg listan!
 
Fredag snart.. och hur gör vi då, om vi nu ska skippa godiset? jo så här ser det ut, Middag dvs. kanske något avancerat som kyckling och potatis i någon form, men en grekisk inspererad sallad (läs sallad,gurka,tomat,rödlök,oliver,avocado, och bara för att det är fredag så toppas det med fetaost..Om den "komms" ihåg) Sen bus och lek med Johnny, när han somnat så "SKA JAG SE NÅGOT BRA PÅ TV" dvs. Somna på soffan 20,15 och vakna 01,30 med nackspärr delux!
 
Men snar blir det ändring på soffsovandet! Let's Dance dra igång snart! Då ni, kommer jag vara vaken.
 
/Sandra
 

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. åh tack! finns ett inlägg om det lite längre ner :)

Svar: Såg det sen! :)
Sandra

2014-02-06 @ 20:18:53 // URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0