Glassigt

Glassigt att vara mamma ledig nästan jämt!
Gåradgens lunch:
1 ägg (UTAN KAVIAR!!!)
En kopp utav morgonens kaffe som jag körde i micron*
En knäckemacka med leverpastej

*För en gångskull så kokade jag inte över kaffet i micorn! annars är det ett vanligt fenomen...
 
Så ni som tror att vi mammalediga alltid äter lunch på ett glassigt stället och dricker kaffe från en kapselmaskin, kan ju sluta upp med dom drömmtankarna!
 
Det glassigaste jag gjort den här veckan hitills är väl att jag unnade mig en långt varmt bad med både ansiktsmask, hårinpackning och havssalt i badet.. Inte fy skamm om ni frågar mig. (allt detta när Johnny somnat, men det var sååå skönt!)
Inte riktigt så här ser det ut i vårat kök....
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0