Barnmat lax

Passar på att laga lite barnvänlig mat så här på kvällskvisten!
Johnny sover, Kingen slöar, katten är ute, och johnnys pappa är ute och ränner. Då intar jag köket och levererar!
 
En sås gjord på smör, mjölk, mjöl, citron och dill + en skvätt grädde! häller man i en ungsfast form, sen ner med en portiosbit lax (eller flera om man nu vill de!) på laxen bredde jag på en oströra gjord på Philadelphiaost och gräslök. In i ugen
Samtidigt kokar jag potatis morötter och ärtor!
 
Hoppas det kommer smaka bra, men det tror jag nog! Min alldelses egna Jurry testar i morgon.
Morgondagens 3rätters meny är planerad! Vi ska nämligen ha middagsgäster.. inte illa!
 
/Sandra
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0