Vad räknas ?

När jag får frågan, vad har du gjort idag ? och svarar inget! Så har jag förmodligen gjort en jäkla massa saker "som inte räknas" ex. Gå upp på morgonen och dammsuga medans äggen kokar*, fukostdejt med lillKillen, duka av, plocka i och ur diskmaskinen, tvätta, hänga tvätt, vika in tvätt, gå promenad med hund, plocka leksaker, och mycket mycket mer! Men det där är saker som man bara gör, men som inte märks förens man inte gör dom.
 
Hur det än är så tar varje sak tid och speciellt med en (snart) 1 åring som ska vara med på noterna! Att hänga tvätt tog tidigare 5 minuter, nu 25! (ja alltså den ska ju rivas ner också...) Och att ta sig ut med hunden är en sport i sig!
MEN JAG GILLAR DET!
 
*Det blir så mycket grus inne så här års när man har två djur! så ja, jag dammsuger varje dag. (men skulle helst av allt kanske göra det 1 gång i veckan om det inte behövdes oftare!)
 
 
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0