super mamma

vilken supermamma jag känner mig som!
Packa in unge och dra iväg till "stan" hämtar upp en släpkärra och sen hämta 200m fårstängsel! (handlade lite mjölk och sånt me på coop) Det var gårdagens lätt att göra!
 
På kvällen roade vi oss med att slå stolp och vi har kommit halvvägs! Nu återstår "bara" 100m stängsel och lite stolp samt en grind! Tror vi kanske hinner med en del ikväll, beror lite på vädret. -Sen kan vi leka ute allihopa!
 
Idag har jag inte åstakomit lika coola saker.. har varit  och lekt på öppnaförskolan, plcokat ner påskäggen, roat lillasyster som kom på besök, lämnat lillasyster vid bussen, promenerad och förberett middagen! Tänkte att om middagen är klar så kanske vi kan komma ut snabbare och få upp stängsel och evt. klippa gräset!
 
Åka skottkärra var kul, och man kunde ju mecka med den medans mamma och pappa slog stolp. Sen har vi en bild på stlpen, vackert va? Kan medela att vi har bergstomt.... och sist så en bild på mitt lilla ekipage!
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0