Inte lätt när det är svårt!

Bakfritt inlägg idag! Man vill ju inte ställa till med sockerchok så här i början av veckan.
 
I julas frågade Pappa/morfar om Johnnys önskelista, han fick ett sms med den. Tillbaka får jag frågan, vilken butik som har dom grejerna..(Ja dom fanns liksom inte vid kassa på Ica, typ!) Jag länkade webbsidan i ett mail så dom kunde beställa, sagt och gjort!
Igårkväll fick jag en förfrågan igen av min far vad Johnny vill ha i födelsedagspresent, (något lätt skulle det vara!) Jag skrev ihopp en lätt lista, dvs. leksakssort önskad färg och inga saker som ska beställas. IDAG, får jag ett sms och där kom fråga, vilken affär ? Jag skrev två affärer i uppsala med vägbeskrivning till. (Vägbskriving i form av, bredvid Ikea och xxl sport och vildmark. Eller Gränby, en trappa ner!)
 Herregud, det är inte lätt att fylla år, och inte lätt att handla presenter! Tror min pappa uppskattar när man kan ge bort presentkort, eller pengar istället.
 
Ta inte illa upp pappa, men lite roligt är de allt! Nästa år vill Johnny ha en snöskoter, och dom tror jag du vet vart dom finns! Och lite stolt är jag över dig eftersom du köpte ett vagnsparaply åt johnny förra året, det var rätt färg, passade vagnen och ett bra märke!
 Snart är det dags för mer påskpyssel!!
 
/Sandra

Kommentarer
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Fina lyktor :)

Svar: Tack! ÖoB fynd 99:- för 3 st ;)
Sandra

2014-04-08 @ 15:06:07 // URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0