Bara en massa ord!

Hur kan jag sakna min fina vänn så mycket ?
 
Blir nästan tårögd när jag ser dina Fb updateringar, hur har du det nu? Vad gör du? Hur går det med allt? Hur mår dina fina föräldrar? Hur måra hunden? Hur går det med jobbet?  Har du fått ny lägenhet? Har du left efter dina drömmar? Har du kvar minnnen från det där året?
 
Jag har typ 3 miljarder frågor till dig, men vågar inte ens ställa 1!(Inte ens säga hej om jag ska vara ärlig...) Men egentligen vill jag bara träffas som "vanligt", bara vi två, prata om allt! Alla finan minnen vi har, och alla finan studer som vi diskuterat om allt mellan himmel och jord. Kan inte vi bara sammlas hela gänget som det var då? ta en roadtrip? tälta? Gå på stan? Cykla? Ja, vad som hälst, bara gänget och tid! Ett telefonsamtal i 1 timme med dig kan ju nästan ersätta allt annat! Så nära varandra, men endå så långt bort.
Hoppas av hela mitt hjärta att du mår bra och lever livet! Om du bara visste hur mycket jag saknar dig. Vill bara att du ska hälsa på precis som den där gången i Juli, en fin överaskning! Hela gänget.. eller varför inte vår bästa sommar ihop? Åh, den vill jag återuppleva igen med dig (och dom andra!)
 
 
Varför kan jag inte bara ringa ? F E G !
 
/Sandra
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0