Baka med Pippi

Om 1 vecka är det dags för 1årskalas för min lilla kille! (1 år har gått fort måste jag säga!)
Men bakverken då?
*Bullar *Kokostoppar *Negerbollar (eller så läser du chokladbollar om du hellere vill det..) *Dummlegrottor *Cookies
Är det jag hitills har bakat,
Morotskaka, Havreflarn och Tårta är kvar att baka som är planerat nu! Men kanske att det blir någon mer kaksort?  (det är ju så kul med bakning!)
 
Vad ska man göra för tårta? En "Vanlig" med sockerkasbotten, rolig fyllning och marsipan? Eller ska man slå till på en enkel Marängtårta? Vad kan man ha emellan en marängtårta isånnafall? (Jag avskyr grädde och hallon..)
Det här är ett I-ladsproblem just nu!
Jag och Pippi är på Samma nivå i köket!
Avslappnat och naturligt är bäst!
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0