Vad har du i din skötväska?

Första gången jag skulle iväg med Johnny så ekade det i skötväskan.. Min tanke va, Herregud, jag har köpt för stor skötväska! Kommer aldrig fylla upp den här!?! Kommer ihåg första gången jag va på föräldragrupp, såg dom andra med överfylla skötväskor! Tänkte att så kommer det aldrig bli i min skötväska!
 
Så vad har du i din skötväska? Jag har
  • Blöjor
  • Våtservetter
  • extrakläder (Boddy,Byxor,Strumpor,Dregglisar)
  • Ersättning
  • Flaska
  • Extra Napp
  • Bitring
  • "Spytrasa" - Vit liten handduk från Ikea med färgad snodd (man köper dom i 20 pack tror jag)
  • Vaccinkort
  • handsprit
  • Ett Vykort (som vi fick vid första hembesöket av bvc.) som man ska lämna till bliblioteket och få en barnbok.
  • Mössa
  • Tamponger och deodorant(Alltid bra att ha!!) Hur många gånger har man inte halvsprungit en lång"promenad" och sen måste gå in på affären? speciellt under den varma sommaren.
sen så åker en och annan leksak ner lite beroende på vart vi ska.. Innehållet ändras, men en "liten" grund har vi här iallafall!

 
 
(Lånad bild)
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0