Crescent Classic Kombivagn 2013

Vad har du för barnvagn?

När vi hade varit på ultraljud så åkte vi in och beställde barnvagn! Vi gick där, kännde och klämmde, den ena vagen större,klumpigare,dyrare än den andre.. Vi hade lite krav också..
  • Lufthjul - FASTA
  • Smidig att fälla ihop
  • Rellatift liten vagn
Inte så många krav men endå... Och då blev det en Crescet Classic kombivagn -2013 (Svart/röd)
Just nu, som liggvagn! Lagom stor invändigt i hårdliften. Den rullar lätt och är smidig att fälla ihop och ta med, den blir inte större än: B60 x L84 x H45 cm.ihopfälld!
Vänd handtaget och klicka ut hårdliften så har man en Sittvagn!
Vi har inte användt våra som sittvagn ännu, men snart dags att testa!
Det enda negativa jag kan säga om den här vagen är att hadtaget känns lite glappt (när man rör det upp och ner) Meen! jag va in och pratade med dom i butiken som vi köpte vagnen av. Dom förklarade att vagnar med vändbart handtag blir så, också visade dom en årsmodell 2014, den var ännumera "glapp". Absolut inget som stör funktionen på vagnen(Men har man köpt en ny vagn så ska ju allt vara top notch!)
Vagnen tar sig fram bra i terräng(tro mig, jag bor på landet och har garanterat testat!)
Helt klart en prisvärd vagn! Minns inte vad vi gav för våran, men under 10000:- iallafall! tror de va under 7000:- också, men de ska jag låta vara osagt!
/Sandra
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0