Busiga tänder

Igår la vi Johnny som vanligt vid 19-20 tiden, somande som vanligt! Vi gick och la oss vid 21,30.. vid 00 började Johnny vara orolig, började gälla när han tappade nappen,vred och vänd sig. Och allmänt orolig.. Så inatt har jag legat vid våran fotända på sämngen med armen ner i johnnys säng, så han skulle känna närhet! vilket resulterar ont i armen idag.. Men kl 05,00 vaknar Johnny och gallskirker.. så la han mellan mig och robin, men nä de dög inte. Vrålhungrig unge! Så frukost, sen en kastspya i våran säng! Han sov 40 min i vagnen efter de..full fart igen, sen en snabbsovning i vagnen medans jag och systarna jonsson traskade runt gimo i spöregn.
Övertrött unge, men nu sover han.. så hopaps han sover ordentlig nu!
Trött mamma också, så nu ska jag passa på att vila!
(I vanliga fall sover han hela nätter, men de är väl tänderna som  spökar, han har varit extremt mammig också..)
Känner ni igen er?
/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0