Ordnigen återställd!

1 dygn var våran Tussen utlånad! och vilken kaos det varit här hemma...
Kingen har letat,matvägrat,inte velat gå ut,och helt nere! -Så fort tussen kom hem och konkurerade om maten åt han med glädje, sen busade dom! Samma gammla tjuvnyp från bådas sida. Ordningen återställd!
 
Tussen hade de det inte gått någon nöd på.. dock hade hon sabbat en DYR LAMPA! Gaaah, jag dör! Kattjävel, varför? Skönt å veta att M. kan ha båda djuren om vi måste åka bort, där vet jag att båda har det bra! Skönt också att FrasseKatten acepterar Tussen, (Och kingen med för den delen!) Bara Tussen som ska lära sig slappna av, å sluta fräsa åt "Lilla"Frasse.. När Tussen kom hem och jag från Stallet så låg vi i soffan och mös framför kaminen, mysigt!
 
Jag var inte så possitiv till att ha katt, men den här lilla odågan har som sagt tagit en plats i mitt hjärta, och tydligen i Kingens också! (Det kommer ett inlägg om hur de va när vi skulle släppa ihop dom!)
 
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0