Inredning till Barnrummet!

Hur ska i göra erat barnrum? Stilrent, eller kanske väääldigt barnsligt med Blåa nallar eller rosa prinsesssaker?
Jag tänker köra stilrent på väggarna och sen inreda "Barnsligt" med väligt mycket från bla. Kids concept och Sebra.. En och annan Ikea sak kommer nog in där också ska ni se!
Men fondväggen kommer se ut så här!
Ser kanske lite "Plottrigt ut" Men på väggen är den super fin! Från Rusta, finns i flera färger och kostar 199:-
Övriga väggar har jag inte riktigt bestämt ännu.. Hel vitt? Eller en turkos och resten vitt? eller ljusblå? HJÄLP!
I taket är det vitpanel och en timmerstock.. och golvet,de har ni redan sett! Dörren in till barnrummet (Iochförsig i hela huset) är från swedoor i massivt virke med "4 Speglar"
 
Så här ser våra innedörrar ut!  Gammal stil här också.. Dörren är snortung! Men väl på plats ser de bra ut.
/Sandra
 
 
 

Kommentarer
Postat av: målarn

Ta en av nyanserna i tapet så slipper du den plottriga känslan!!

Svar: På dom övriga väggarna ja !? :) Eller så kommer du över på en fika och snackar minnen! Så kan jag visa hur allt blev? :)
Sandra

2013-10-06 @ 17:17:47
Postat av: målarn

Haha minnena från den värsta tiden i våra liv ;)

Svar: underbart! Du, vi måste seees!! skriv t mig på fb, så¨styr vi upp de här!
Sandra

2013-10-08 @ 20:36:16
Postat av: Kusin Elin

När jag väl har ett barn rum så kommer jag ha stilrena barnsaker till inredning! Har funderat på fond vägg med disney tapet :)

Svar: ! :) Låter fint! :D
Sandra

2013-10-09 @ 11:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0