Vinterkläder

Snart är väl ändå vintern och kylan här på riktigt!? Om inte så kommer den om en stund, för enligt kvällstidingarna så kommer det bli en vargavinter.. och dessutom var det tydligen mycket rönnbär i år.
 
Hur ska vi då klä våra barn? Jag tänker så här.. 1. Underställ. 2. Fleas eller annan "isolering" 3."Skal" som skyddar mot väder och vind.
 
Nu har jag inte kollat så mycket på Underställsbody åt Johnny än så länge, men de första jag hittade var på Polarn och Pyret... Lite dyrt? Eller vad ligger uderställsbody på?! Jag har ingen aning!! Någon här som har varit med på vintern förut?
 
Från 249-329 kr.. är det normalpris?
Ullbodyn i blå/röd för 329 kr är ju snygg med!! Men 329 kr... Ska in till stan i helgen, då lär man springa förbi Polarn och Pyret så man kan känna på dom innan ett evt. köp.
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

På dagis vet jag att då är det bättre nästan att slippa underställ, det kan ju bli lite varmt sen när man väl kommer in. Bättre då att sätta på en tjockare tröja/ byxa som man lätt får av. Om man inte vet att man ska vara ute hela dagen, då kanske ett underställ är bra :)

Svar: :) Ja nästa år är ett dagis år, så då får vi tänka så:) Känns lite lättare då på något vis.Tack för svar! :)
Sandra

2013-11-23 @ 09:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0