våran helg

Lördag:
Kl 06 blev jag väckt av Pappan i huset, alltså inte ungen! Det var bara att kliva upp snällt, och efter som jag inte kunde somna om så fick det bli lussebullsbak! Johnny härjade runt i gåstolen och prejade både mamma,pappa, hund och katt! (Blivande destruction derby förare?) Efter si så där 70-80 lussebullar blev det uppsala! Köpte en hel ny garderob (alltså kläderna, inte själva garderoben) åt lilla Johnny.. någon har vuxit ur typ alla kläder vi hade!
inne i stan träffade vi en saknad vän till mig och hans blivande fru (Kul att ses! Måste ses "på riktigt" snart!) Sen vidare till Johnnys mormor för att fira "moster" som fyllde år, nästan hela tjocka släkten var där! Från mormor hem till morfar och plastis på middag. (Åt Pulled Pork, super gott!)
 
Och idag då?!
Morgon promenad och uppsättning av adventsbelysningen i utegranen! (Julstämning, wiiihoo!) Sen åkte jag och Johnny på Loppis, inga fynd för våran del! Nu på kvällskvisten har jag rullat 1 kg köttbullar, och satt upp väggorden i johnnys rum.. Förövrigt så bestämmde jag mig för att göra "köttbullar" till Johnny också, men än så länge så äter han ju mosad mat! Tack å lov kom jag på mig själv att INTE rulla små mini köttbullar åt någon som man ska mosa dom till sen (Vet inte vad jag tänkte riktigt! ´men nu har jag kul åt de!)
Läsa pappas gammla Amazonbok är kul!
/Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0