Tapet på plats

Tapeterna är uppe, lister på plats! Mmmh, vad fint det blev! Ni får vänta med resultatet tills de att timmerstocken är på plats ordentligt.. kan knappt bärga mig. Vill visa hela världen Johnnys nya rum nu.. Omgående!
Gardinerna är ditsatta också, så mysigt. Nu ska vi bara fylla upp med leksaker och möbler! Johnny får nog sova med oss en stund till, känns bäst så. Leksakerna och lite möbler kan flytta in i hans rum nu.
 
Funderar på inredning till hans rum, mycket kommer bli Kidsconcept.. men i möbelväg då? Jösses, idétorka. Men en sak som jag tror kan passa bra är en träkista som man kan ha leksaker i, hur fint vore inte det?
Något sånt här kanske?
/Sandra
 

Kommentarer
Postat av: Kusin Elin

Jag har oxå haft den idéen! Har en kista som jag haft sen jag va liten som jag inte vetat vad jag ska använda den till! Sen kom jag på att jag ska måla den vit och sy en dyna till den! Då kan man ha leksaker i den och barnen kan även sitta o leka på den när dom blir större😊

2013-11-11 @ 17:05:15
Postat av: Sandra

åh, vad kul att hon kan ha något som du haft! :)

2013-11-12 @ 14:28:16 // URL: http://www.mammatilljohnny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0