ordspya

Självkänslan var nere på botten.. så händer det som inte får hända! Ett dåligt ridpass... efter halva tide ville jag åka hem, allt missyckades och gick fel. Jag och "min häst" försökte så gott vi kunde, men gick ju si så där.
Fick väl kanske 1 relativt bra språng över "hindret"... KATASTROF!
 
Nu då, ska man lägga hjälmen på hyllan, eller ska man fortsätta?
  har hört att balett och boul är kul, kanske ska satsa på de? Innerst inne vill jag fortsätta med hästarna, men ett dåligt pass sänkte mig i onödan känner jag!
Som man säger till sina barn, upp och hoppa! (En spark i arsel på mig vore inte fel?) Skulle behöva en medryttarhäst eller liknande att utveklas med.. både inom hoppning och dresyr(tölt och evt. pass med) Någon som har en islänning som behöver hjälp med stall,ridning och lite sånt någon/några dagar i veckan? För att köpa en häst nu har jag inte riktigt ekonomin till, är mammaledig och renoverar huset...
 
INGENTING ÄR OMÖJLIGT som Gunde svan skulle sagt!
/Sandra
 

Kommentarer
Postat av: Julia Levén

Min granne har en islänning som hon rider, men dom har 4 barn så jag gissar att det inte finns tid för ridning varje dag för hennes del, hon kanske är intresserad av en medryttare, om hon inte redan har någon... om du är intresserad kan jag kolla lite med henne :)

Svar: Du får mer än gärna kolla! :)
Sandra

2013-12-02 @ 11:55:08
Postat av: Julia Levén

Jag hörde med henne idag och hon hade redan en medryttare... tyvärr... hoppas det dyker upp nån häst för dig! :)

Svar: synd :/ Ja, man får väl börja med balett ;)
Sandra

2013-12-02 @ 21:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0