Julsminkning

Har fått en idée till sminingen som jag ska ha på julbordet, tack vare Helena Rönnblads sminkblogg! Underbart, nu ska jag bara testa den innan och se om det passar.. Men det tror jag nog! 
LYSANDE läppglans! Underbara färger och nyanser, ett stort pluss är att när man trycker på locket så är en lampa som då tänds, och på ena sitan av "burken" finns en spegel! Hur bra är inte det?!? Vill ni veta mer så kontakta mig här eller via mail [email protected]
En annan bra grej med lyse på läppglanset är att man kan leta efter nyckelhålet efter en utekväll med kompisarna!
Det finns en hel del sminkprodukter från Forever Living Products Aloevera, vill ni veta mer om det(Eller något annat frå Aloevera) så är det bara kontakta mig!
Nu ska jag träna på sminkningen till julbordet..
/Sandra
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0