Julklappar

Jag och Robin hade sagt att vi inte ska köpa några julklappar till varandra.. vi har ett hus som vi renoverar och en unge som vi kommer skämma bort! (ta inte de där med att skämma bort så hårt hörrni!)
Men, så kom jag på att vi skulle kunna köpa en systemkamera tillsammans, i julklapp åt oss! Robin gillade idén men ville endå att vi skulle ge varandra något litet.. paket är ju kul?!? så nu har jag kommit på bästa julklappen ever åt Robin! Litet men endå stort, och han kommer älska det! Kan kappt vänta till julafton!
 
Hur gör ni med julklappar åt varandra?
-Julklapparna är ju inte allt på julen, men något litet kan man ju ge varandra! Och i vårat fall är renoveringen av huset våran julklapp!(Det ligger lite pengar i den renoveringen-
/Sandra

Kommentarer
Postat av: Elin kusin

Förra året köpte vi inget till varandra gör vi renoverade ända till 01 dagen före julafton😝 men det känns inte så viktigt heller! Som du sa man renoverat o har barn! Pengarna går åt endå! Vi kommer nog bara oxå köpa 1julklapp till cassandra, hon förstår ju vad det är för nått ändå😊

Svar: skönt att jag inte är ensam i dom tankebanorna :)
Sandra

2013-11-11 @ 17:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0