I-landsproblem del 2

kl 06 i morse vaknade jag av att Johnny ligger och sjunger/jollrar, nöjd unge! och man kan ju inte annat än att bli glad av det! Vi gick upp böt blöja, åt frukost och lekte i vanlig ordning. Men nu har den lilla skrutten somnat om! Måste vara extremt skönt att sova i vagnen när vi tar morgonpromenaden med Kingen.. Och jag kan inte somna nu, har ju varit ute och piggnat till (Utan kaffe!!)
 
Idag blir det dejt med Sarah, som vi längtat! Sen ska jag in till frisören och boka tid.. för om jag inte får någon tid innan julbordet så blir det iget julbord! Kan ju inte se ut som ett skatbo med utväxten från helvetet på ett julbord! (Dagens ilandsproblemm!) Sen måste jag ju komma på vad jag ska ha för kläder också... annars inget julbord! För naken bör man inte gå.. tror jag!
 
PLUSS
snygg frissa!
 
/Sandra
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0